الأحد، 9 ديسمبر 2007

اخييرااااااااااااااا ..

اخيرا ..
عملت مدونة ..
بعد اما صاحبى وحبيبى عبد الرحمن عيياش قنعنى ان انا لا زم اعمل مدونة .. عملت مدونة
الحقيقة ان انا فضلت افكر كتيير فى الاسم ..
أخذت افكر .. وهرشت فى راسي .. دورت ... طلعت فكرة .. وقررت اسميه :
جبت آخرى !
ليه الاسم ؟
لأن فعلا انا جبت آخرى ..
جبت آخرى من الظلم ..
جبت آخرى من السكوت ..
جبت آخرى من القمع ..
يبقى حرام لو فضلت ساكت
جبت آخرى من ناس شايفة الشمس شمس ويقولوا عليها قمر..
من ناس شايفة الابيض وبيقولوا ده اسود ..
فكان من حقى الشرعى ان انا اجيب آخرى ..
وربنا يستر ما انفجرش ..

هناك 4 تعليقات:

AbdElRaHmaN Ayyash يقول...

ههههههههههه
جتك قرف
:D جمييييييييل جدا يا محمد و الله
بداية منتظر منك كتيييير
ربنا يوفقك يااارب
(A) و طبعا مش هتعطلك زي ما هي معطلناي عن المذاكرة
و الا في اتنين هيتقتلوا
ههههههه

سلام

عبدالرحمن الشافعي يقول...

السلام عليكم
أنا على فكرة أنا فرحت لما شوفت التعليق عندي...بيقول إنك عملت مدونة
والله أنا فرحت

عموما موضوع جامد ورائع
وربنا مايجيب أخرك من الحياة
وحشتني يا محمد
مش بتفتح إميلك ليه

المهم أهلا وسهلا بيك في عالم التدوين
إلي إنتا أدمنته خلاص

تحياتي لك

لك مني أحر التماني

تبقى تخلينا نشوفك عندنا في الحي

سلام

عبدالرحمن الشافعي يقول...

كدة باقوا تلاتة يا عبدالرحمن عياش
إنتا ناسيني ولا إيه؟؟؟
ههههههه

سلام

غير معرف يقول...

الـــــــــــــــف مبرووووووووووووووووك يا محمد علي البلوج .. وبجد هي عشرة علي عشرة

مستنيين منك كمان وكمان.. وربنا يوفقك